Andra söndagen i advent



Guuu vad det snöar, och det ska vist fortsätta i någon dag till sägs det. Ja, dom där väderclownerna är väl inte att lita på, men jag hoppas dom har rätt! 

Eter middagen begav vi oss ut i snön. Timmy drog lillan som gärna villa åka "fortare, fortare", upp i backar och ner igen medan jag och Grim tog det aningen lugnare. I över en timma satt han alldeles knäpptyst i pulkan och tittade på allting med stora ögon. Vi träffade även på en av grannarna som var ute och gick med deras shettis Texas, och jag fick reda på att jag missat Julshowen som var på Ridskolan. Det var ju skiiiit, jag som tänkt åka dit med lillan, men nu vet jag i alla fall att det inte är nästa helg ;)


Igår var vi på LEOS med ett annat par grannar, och jag måste säga att man måste ligga i lite för att hålla samma tempo som lillan. Hon är som en liten virvelvind, och ja... det är inte jag =) 

Swosch, swosch, swosch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Surf har julshow den 16e, först en för de minsta och lite senare en för de äldre :)

2012-12-10 @ 21:52:43
URL: http://www.bintshamali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0