Svart eller vitt?

Jag har kommit in i ett målar-il igen, and I love it!! Jag får såna där il ibland och kan påbörja typ 4 olika tavlor, och när dom är sådär lagom halvfärdiga så slutar jag bara? Wierd. Ajja, jag målade i alla fall typ klart en igår kväll och påbörjade ännu en beställning. Hihi, känns kul att man får förfrågningar, omän det "bara" är av bekanta =) 

Åter till den "typ klara" tavlan...det saknas fortfarande en del konturer och ram såklart, men jag kan inte bestämma mej om hästen ska vara i svart eller vitt?? Jag behöver expertråd...

Så, svart eller vitt?
(Tyvärr har jag inga photoshop skills så man får helt enkelt föreställa sej en svart poa istället)


Kommentarer
Postat av: Mli

svart!

2012-12-12 @ 14:26:51
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0