whaaat?

Jag såg just att det är en vecka sedan jag loggade in här sedan sist, och som vanligt kan jag inte riktigt sätta fingrarna på var tiden tar vägen...
Jo vist, jag har ju två småbarn, en valp, en katt och en sambo som tar upp några minuter här och där, men det kan ju omöjligt ha gått 7 DAGAR sedan sist?! Jag vägrar!! Möjligheten finns ju att jag legat i koma några dagar och att alla i min omgivning helt enkelt struntat i att berätta det för mej. Det skulle förklara en hel del faktikst...

Nåja, några saker som jag faktikst HAR gjort under dessa dagar (1 vecka my ass) är att träna Flippfloppen såklart. Påbörjade "backa" igår kväll och idag backar han gladerligen upp till 1,5 meter, vilket jag tycker är ganska så bra med tanke på den lilla tid det tagit. Jag har inte lagt på något kommandoord än, men det kommer ju inom sinom tid. (Jag har sagt det förut och jag säger det igen - Jag ÄLSKAR min klicker!!)

Igår kväll kom Emil förbi och dom (grabbarna grus) kollade på Hunter X Hunter medan jag, för första gången i mitt långa liv, gjorde dammsugare. Njum njum, säger jag bara för jäklar i min låda vad dom blev gooda! Jag måste ha hittat ett riktigt räser recept för jag tror bannemej att dom var snäppet go´are är köpes. 




"En väldigt stimulernade. gastronomisk upplevelse, slog som en hästspark i gommen." - Hertig Emil
"Gemytlig kaka som gärna avnjutes med en varm kopp kaffé." - Furste Timmy af Flurkmark

Som ni ser har dom hittils bara fått posetiva omdömen ;) Hehe.


Nej, nu kommer snart lillan från dagis. Laterr



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittade du superreceptet då? :)

2012-12-05 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0