Gluten morgen

God morgon gött fölk!
Lillen och Timmy ligger i soffan och sussar och jag har nästan alldeles nyssens promenerat lillan till dagis. Hon brukar envisas med att jag ska bära henne hela vägen (det är ju trots allt säkert 50 meter!!) men idag gick hon själv helt utan protester och bar istället stolt glasburken dom efterlyste på dagis. Dom ska nämligen måla lyktor idag och dom som ville skulle ta med en egen burk. 

Inte så lätt som det låter ska jag säga! Klockan var strax över 00.00 då jag hörde TImmy stå i köket säkert 15 minuter för att skrubba bort etiketten som tydligen satt som bara den! Eller var det Timmy som är dålig på att skrubba. Han har nog aldrig duschat en skimmel...

Jag och snyggaste "Rut" i Boden där hon kickade ass!

Kommentarer
Postat av: Mona

ååå, den där hästen ä så fiiiiin :D hur gammal ä hon å ha johanna kvar hon lr ä hon såld? :)

2012-02-24 @ 12:37:07
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0