He klia i fingra!

Ojojoj, kreativiteten har flödat likt Niagarafallet idag! Swosch swosch.  Jag har målat klart den tredje och sista giraff-tavlan (bilder tillkommer då ramarna sitter där dom ska), gjort ramar till två och hämtat virke till flera ramar på Timmys jobb. Nu återstår bara tredje och sista ramen och lite färg på dom såklart, sedan är dom redo att pryda lillans vägg i nya rummet.
Jag känner mej väldigt hurtig! Inte så att jag skulle kunna springa tjejmilen eller så (eller någon mil!), men lagom hurtig för att orka mixtra med mina tavlor minuterna mellan matning, blöjbyte, gos, pussar och kramar ♥ 

Bjuder på några bilder på lillan och jag. Här är hon altså 10 månader... huhu så fort tiden går.
Det gäller att make each day count! ♥



Kommentarer
Postat av: Mona

ja förstår de :D :D ja men alltså ja ha ju tyvärr inte rid å måla om dagarna :P men men, tur att nån har de iaf :D

2012-02-23 @ 22:36:10
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0