Lekterapi

Lillan och Timmy har just begett sej hemmåt igen och väldans vad tyst och stilla det blev. Om jag bara skulle få en liten grutta av hennes energi skulle jag klättra på väggarna, haha, snacka om speeeed! När vi skulle hämta lillebror sprang hon före och visade vägen, tryckte på alla dörrknapparna OCH hann säga "Tjenare" eller "Hej hej!" till alla vi stötte på eller som befann sej i närheten. 



Vi lämnade far och son ensamma ett tag och gick istället en trappa upp på "Lekterapin" som finns, och jag lovar er -där finns ALLT! Alltifrån tågbanor till pingisbord till X-box till pysselrum. ALLT!









Usch vad jag saknar mina älsklingar där hemma!
Snart kommer moster Ida och hälsar på också, vilken lyx va? Två "gäster" på samma dag.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hon ser stolt ut Luna över sin lillebror :) Förstår att du längtar hem! Hur länge tror dom att ni behöver stanna kvar där?

2012-02-06 @ 19:40:21
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

GoLuna, var hon laddad när hon träffade lillebror?

2012-02-06 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0