Mix and match

Vad är allt prat om Melodifestivalen? Är det idag?  Vad är det för dag idag? Vad är det för datum? Vad är det för år?

Nej, året är jag ju faktikst bombsäker på, 2012. Jordens undergång-året. BAH, säger jag! kommer inte på fråga! Jag har ju inte hunnit med ens en bråkdel av saker jag ska göra innan den dagen kommer. Fallskärmshoppning är en av sakerna, men min enorma skräck för höjder kan dock försvåra det lite...
Några andra saker på min "Att-göra-lista" är bla att fira jul på en sandstrand, åka till New forest i England och spana vildhästar, rida en galoppör, bli 100 och simma med delfiner. Listan är lång och sponsorer sökes. 


Idag har Timmy och mor min varit här och hälsat på, mucho trevligt! Lillprins fick lite kläder och ett "blöjpaket" av henne och morfar (som tyvärr hade jobbarhelg i helgen) som vi tackar och bockar för. Tack och bock.
Hon fick några timmar mormor-mys innan dom åkte tillbaka till farmor Kicki, Ramona och lillan i Flurken och fortsatte packa lite smått inför flytten. Jäkla skit att jag missar det, altså...  

Mormor och lillen


Blöjpaket, innehållande bla blöjor, barnolja, en sån vagn-grej och annat smått och gott. 


Ä-älskar färgerna!


Lillprins



Kommentarer
Postat av: Linn

Hur går det med lillen, har ni fått veta nåt mer om hur länge ni kan tänkas måsta stanna än? Söt som socker är han i alla fall. :)



Är inte American Horror Stories... horror stories? Jag är ju aningen klen till sinnet på det viset. Är programmen för läskiga väntar mardrömmar i en 6-7 månader. :p Kram

2012-02-11 @ 22:17:51
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Ida

Vilka jättefina bilder!!

2012-02-12 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0