Så ska det se ut!

Jag måste ha tokmatat lillkillen sedan i onsdags, för igår när vi var på viktkontroll igen hade han gått upp inte mindre än 88 GRAM! What? Stark har han också blivit, och som han sparkade och höll på kan jag inte förneka att det är fullt möjligt att mjölken innehåller stora mängder anabola eller likn. =) Han kommer att bli stor och stark som sin mor. 
Medans vi är kvar på sjukhuset måste jag tipsa om bästa sättet att få en parkering när det är smockfullt, (gratis dessutom!) och det är helt enkelt att parkera på Förhyrda platser. Lätt som en plätt! Sen att det inte riktigt var meningen är ju en annan sak.... vi hade ju brottom. 

Idag har Timmy jobbat i några timmar och det betyder ju att jag har provat på att vara ensam hemma med våra två småttingar för första gången. Lilla Grim sov bort mesta delen av tiden (om han inte åt eller sket), men det kompenserade lillan upp med att vara halvgnällig av feber. Stackars lilla tjejen ♥
Helt själv var jag ju inte riktigt hela tiden. Mina föräldrar och moster Maya kom nämligen förbi och käkade lite lunch och glass innan dom begav sej in mot schtaan. 



Titta! Han ha redan öppne öga!


Suk sej ♥


Kommentarer
Postat av: Sara E

Åhh, heter han Grim? Det är ju jättefint ju!! Vilken mysig familj ni verkar va. Skönt att se att allt verkar löpa som smort med lillen. Ha det bäst! :) Kramar

2012-02-23 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0