Brottom Brottom!

Det blev att åka ambulans med Ilfart från Lycksele till Umeå söndag kväll då det var en liten bebis som fick tvär brottom ut i stora,vida världen :) då han senare verkade ångra sej lite var det alldeles för sent, men det tar vi nästa gång för jag behöver verkligen en dusch och det är ingen kort historia :) Ganska spännande också om jag tänker efter riktigt noga... Som mest tänkte jag bara berätta att vi mår alldeles förträffligt, men det verkar som att vi blir kvar här ett bra tag till så jag måste nog vänja mej vid deras lååååångsamma internet och vad som känns som ett glappt tangentbord. Några bilder på våran nykläckta prins ska nog också gå att ordna. Next time!

Kommentarer
Postat av: Milla

Stort grattis :D

2012-01-31 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0