Happy birthday to meee!

Imorse vaknade jag av att ett par fötter tassade ut ur sovrummet, med sej hade den lilla tomten tre tuttar, sovkaninen, lillkaninen och sin kudde. Hur hon lyckades bära på allt det OCH stänga dörren efter sej förtjänar väl en viss eloge? Tycker jag i alla fall =)
Jag följde i alla fall efter henne till vardagsrummet där hon satte sej till rätta i soffan. Jag gick tillbaka och hämtade ett täcke och satt mej brevid henne. Tänk att tv-tittande på morgonen kan vara så mysigt ♥ Lilla bebis var vist också vaken, för det sparkades väldigt livligt där inne. 


Födelsedag idag altså. Jag riktigt känner inuti mej att jag blivit otroligt mycket visare än jag var igår, då jag bara var 24 år. Om jag tittar riktigt noga kan jag nog låtsas se ett och annat grått hår också, och kanske någon rynka? =)
Men är inte äldre än vad man gör sej till, och den regeln har jag tänkt hålla tills jag är 95 och har problem att starta moppen. Tuppkammen har jag då sedan länge haft hemtjänstens hjälp med att fixa till då jag inte vill förstöra mina geopard-lackade naglar. Mohahaa!


Ena tårtan mixade jag ihop redan imorse med chokladbotten, marsansås, bananer, chokladmousse, grädde och hallon. Hur bra låter det? Vad kan gå fel med choklad, liksom?
Nu ska jag gå och försöka göra mej lite vacker så man kan vara med på nåt kort sen. Tack och bock.

Bilder tillkommer laterr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0