Kalasdags!








Uuuujujuj, min mage håller på att spricka av mättnad, jag tror att jag lyckats äta för hela året. Men gott var det, och helt klart värt den hära "jag spyr snart" känslan.

Jag byggde tårtan en våning högre än vad jag brukar och det märktes av kan jag lova! Jag tyckte jag tog en ganska liten bit men jag orkade ändå inte hela, och fastän Emil också var här så är det lite mer än halva tårtan kvar. Det säger inte lite! =)
Timmy är glad i alla fall, nu har han matlåda resten av veckan. Jag är också ganska nöjd, det blev ganska många chokladmuffins kvar, njum njum.

Nu ska jag dricka ett ton vatten

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för mumsbiten! Jag har typs varit mätt idag också haha :)

2012-01-04 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0