Ny lägenhet?

Jag och min avkomma har varit och tittat på en lovande lägenhet nu på förmiddagen. 

Det är inte så "dramatiskt" som det låter, utan bara huset tvärs över gården med lite bättre planlösning än våran nuvarande och aningen större. Det jag föll för lite extra var matrummet, klädkammaren och vardagsrummet. OCH att det finns två st toaletter. Lyx! Och sovrummen, det lilla förrådet, stortoan och hallen.
Okej, jag föll för hela lägenheten UTOM tapeten i "master bedroom" som var lite skabbigt. Usch. 

Vi ska hämta hem Timmy efter lillan sovit lunch då han tydligen inte var körduglig på långa vägar (höhöö ska här dammsugas tro?) och sedan gå och titta igen. Man måste ju tydligen vara överens om någon eventuell förflyttning...

Litet tjuvkik:

Kommentarer
Postat av: hanna

Oj ja den såg riktigt stor o rymlig ut o fiiin!! Förstår att du föll för den där!!:) Hoppas din andra hälft håller med nu!:D

2012-01-15 @ 12:19:14
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: Svärmor

WOW! säger jag bara. När ska städhjälpen anlända...? :)

2012-01-15 @ 12:37:17
Postat av: sandra

Det ser ju helt fantastisk ut :D

2012-01-15 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0