Plus minus noll

Det kändes nästan lite ovärt att åka in till stan för att jobba 2 timmar idag, usch. Det var vad jag trodde då jag kallstartade bilen i morse i alla fall, men ack så fel jag hade! Det är nämligen så att det stod en liten chokladask tillägnad MEJ på bordet då jag anlände, och plötsligt kändes det lite mindre ovärt. Njum njum, sånt kan absolut få mej på bättre humör.
Det stora nedräkningen fortsätter, och nu har jag endast 3 st arbetsdagar kvar innan friheten tar form. Yihaaaa!! Men innan den lill♥ anländer har jag tänkt att göra klart lillans första fotoalbum 0-2 år, bilderna är farmkallade till och med så inga fler ursäkter mottages! Det borde jag ju hinna...? Nej, det SKA jag hinna!


Igår var det en mycket glad Timmy som stapplade in genom dörren bärandes på en stor kartong, i den låg vist våran nya dator. Japp, vi skulle absolut behöva en ny dator då våran gamla var MINST 5 år gammal!! Ve och skam! Sånt går inte för sej, men måste följa med i svängarna och i datavärlden går det undan!
Ny dator har det blivit i alla fall, och faktikst var jag inte så värst svårövertalad med tanke på att våran nu gamla dator kunde stänga av sej rätt som det var, surrade som ett helt jetplan, tog hundra år på sej att starta och kunde stänga av onödiga prylar såsom ljud, datamus eller skärm när den fick lust. Det var faktikst ganska irriternade i längden...
.
.
Alla bilderna är för tillfället på ett USB-minne och jag känner inte för att sortera dom nu, så jag bjuder på ena riktiga gamligar från så tidigt som 2006 och frammåt som jag rotade fram från inte mindre än Facebook.
.
.
Frida, Örjan och jag PDOL 2006
Jag och Lisa
Emil och Andreas Åsele -07
Igen
Jag i behov av en dusch dag 2 =)
Jag, Lina, Timmy och.... Louise? 2008
Lina, jag, min solhatt och Sanna 2008
Babe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0