Röda dagen







Timmy har gjort om sofflocket i hallen till en rutchkana slash bilbana, och det blev Väldigt populärt! Lillan klättrar upp med bilarna, släpper dom, åker ner själv och börjar om igen. Och igen. Och igen =)

Åke med pappa har varit på besök sedan vi vaknade efter luch-luren (jag somnade vist också) och jäklar vad dom har kampat om alla grejer! Det spelar ingen roll att vi har typ 6 st grytor til lill-köket, det är just den där som Åke hade som är den bästa! Och Timmys gamla tangentbort som legat och skräpat i lillans rum i evigheter blev väldigt roligt när Åke visade intresse för det. Haha, dom är lustiga. Det ska bli kul att se hur hon reagerar på ett litet syskon ♥. Med tiden blir hon nog världens bästa storasyster!

Vi har en broccoli/baconpaj i ugnen och jag känner att om jag inte får i mej mat inom en snar framtid så finns risken att jag svälter ihjäl, kan ugnen skynda sej lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0