Shoppingbegäret stillat för denna gång

Då är man hemkommen från schtaan, och jag bara måste poängtera att jag fortfarande får åt min jacka om än det börjar vara i tightaste laget nu, haha! Det var verkligen på millimetern...




Planen var att gå på Indiska
och "göra av med" presentkortet jag fick och sedan åka hem. Punkt. Men så blev det såklart inte. Ungefär det första jag ser när jag kommer ut på "gå-gatan" är en ENORM bild på min kära syster så jag var såklart tvungen att gå in och säga hej där hon jobbar. Passande nog hade hon lunch då så vi gick en rundtur tillsammans i hopp om att hitta gravid-hängselbyxor till mej både på Kappahl, LIndex, H&M OCH Åhlens. Det fanns inte någonstans!
Skit!
Men som tur var så hittade jag en Jumsuit/onepiece/allt vad det nu heter till lillan, så jag behövde inte gå ut helt tomhänt =)





Grejjerna jag fick med från Indiska kompletterade min shoppingdag till fullo så jag kunde åka hem både nöjd och glad. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha!Du hann ta kort oxå :) Jättefina lyktor va d!

Kramen

2012-01-25 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0