Skumt

Den lilla febern lillan hade igår gick lika fort som den kom, och inga fler prickar har ploppat upp... skönt så klart, men konstigt! Borde det inte ha utvecklats till "riktiga" vattkoppar nu? Med tanke på att det är tredje dagen, eller hur lång tid kan det ta egentligen?
På internet står det bara "Efter något dygn utvecklas utslagen till vätskefyllda, kliande blåsor", så jag antar att vi väntar något dygn till innan något ev doktorbesök inplaneras. 

Annars så börjar lillan bli ganska rastlös av att vara hemma hela dagarna, och om hon inte har någon feber imorgon tror jag bestämt att vi beger oss ut på en sparktur eller nåt. Vi behöver ju inte gå och kramas med dagisbarnen, men ute kan vi ju vara.

Är jag elak om jag säger att jag tycker att dom där blåsorna kan komma nu så att vi om dryga veckan kan säga "Been there, done that"

Kommentarer
Postat av: Mli

Hihi tack tack :)

Hoppas hon får sina koppor snart så det är avklarat. Även om de inte är så jättekul så är de ju tack och lov inte så länge.

Och så klart kan man vara ute :)

2012-01-18 @ 18:58:18
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0