Stirr öga



Hejudamej! vad det är roligt att måla! Det spelar ingen roll att mina ögon känns konstigt torra efter att ha stirrat så länge, eller att mina ben är som gelé efter allt stående, eller att min vänstra arm nog kommer att ha träningsvärk imorgon efter att ha hållit upp en tallrik med färgduttar på timmar i sträck, det är de la värt! 

Nu vill jag bara måla, måla, måla, men jag behöver lite nya skisser först. På mina nuvarande 2 första tavlor ser man en tydlig KanDee insperation, men det skulle vara kul att göra något helt själv... fast i och för sej... Om jag ser en snygg tavla jag verkligen vill ha, varför inte måla den själv?
Dom kommer att passa såååå bra i våran nya lägenhet ;) Om jag får hänga upp dom för Timmy förståss, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0