Trasig?



Jag som gått och trott att lillans Teletubbie haft slut på batteri, men ack så fel jag hade. Vilken ond människa han är den dära pappan =)

Nu spelar den igen. Tji fick du!


Tinky-winky, Dipsy, Laa-laa, Po
Telelubbie, teletubbie
sää-ger hej!


Lillan sussar i sängen, och om hon inte vaknat inom en halvtimma måste vi väcka henne då vi ska befinna oss hos farbror Doktorn klockan två. Det har inte hänt något mera av hennes prickar så vi ska bara se om dom har någon aning om vad det kan vara? Hon har ju haft dom i fem dagar nu... Timmy ska tydligen dra en snabb repa på stan också för att inhandla min födelsedagspresent, och jag tänker inte hindra honom ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

Hahaha!! Jo de var ju just snyggt... kanske bör ja oxå kolla över alla leksaker med "slut batteri" o se om de verkligen är de eller ej :P

2012-01-20 @ 13:12:25
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0