V.30, MVC och masterpiece!

Vilken hektisk månad Januari är! För det första svärmar det inte över med pengar (som det annars gör...) efter julen, och för det andra så fyller ALLA år i januari. Jag, Timmy, Anneli, Diana.. Ok, det var inte alla,men bra nog tillräckligt =)

Baby ♥ fyller i alla fall år imorgon, och som tidigare nämnt så är hans inställning till att fira födelsedagar inte riktigt på topp. Inte hans egen i alla fall.
Det kommer jag att total-ignorera i all framtid, för jag tycker att födelsedagar är suveräna! Perfekt "orsak" att valla ihop vänner och bekanta för lite go-fika. Glass, tårtor, SMÖRGÅSTÅRTA, kakor, mmmmm! Det är inte förrän smörgåstårtan kommer på tal som han faktikst börjar se fram emot sin födelsedag, haha!

Och självklart har jag gjort en smörgåstårta! Skåda mitt senaste mästervärk:







Seriöst, hur gott???
Jättegott!


Annars så har jag varit hos Barnmorskan
idag för en V.30s koll. Allting såg finnemang ut, dock överaskade hon mej med att visa att jag låg mitt i prick på magkurvan. Skumt. Både jag och Timmy var säkra på att den skulle ligga över. Hon visade mej även hur jag ska kunna känna skillnad på mage och rumpa på den lill♥, huvudet ska bl.a vara ngt hårdare än "baaaashåle" som lillan säger. Rumpan, altså.

V.30 magen




Det finns många roliga nissar däe jag jobbar, och idag gav en av dom mej ett gott skratt:

Han: Oj, nu börjar det närma sej va? Hur länge är det kvar?
Jag: 10 veckor...
Han: Oj, så länge! Jaja, hoppas det går bra.
Jag: Jo, det hoppas jag med.
Han: Hur illa det än blir så kan det aldrig bli värre än när en man är riktigt, riktigt förkyld.

Åh, vad bra. Då vet jag.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ååh jag skulle lätt kunna köra till flurkis å sno tårtan. Den ser gudomligt god ut!!!!!

Ta hand om er :)

2012-01-02 @ 21:05:18
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0