Awsome

Kraschlandning i vardagen efter en helt awsome helg hos Lina och Kicki i Östersund. Fredagen bjöd, efter en ganska så lång och dryg bussresa, på några glas vin, utgång och en sur DJ som vägrade spela spela Elvis. Hmpf! Nejmen det blev en väldigt trevlig kväll med mucho trevligt folk, och jag vaknade nästan oförskämt pigg på lördagen efter flera timmars sovande -i sträck! Det händer ju inte varje dag. 
Jo, någonting som inte får förglömmas är Linas brillianta idé om framtidens tjejtoa! Lite orättvist är det ju att tjejer ska behöva köa för att kissa medans killarna bara går in till deras pissoar och "drar fram den", eller hur? Så Lina tyckte altså att det skulle införas ett "Grönområde" för tjejer att bara gå in och sätta sej på. Jag var dock lite skeptist till detta, kul att gå runt där och plaska, liksom? Men enligt Lina skulle det sugas upp relativt fort av gräset... Tja, varfrör inte?


I. Alla. Fall. 
Efter jag dragit upp Lina ur bäddsoffan (yes yes, hon sov i bäddsoffan å ja i sängen mohahahhaha) och ringt till Kicki så bussade vi in mot centrum och kom tillbaka till lägenheten ett halsband, en tröja, body, hårfärg och ett knippe alkohol rikare och några kronor fattigare. 
Solen behagade att titta fram så innan middagen (Kickigjorda hamburgare, njum njum) satte vi oss ute där Lina både färgade och klippte mitt sidosnagg lite, vilket var väldigt behövligt då det inte var så mycket snagg längre =)
Tack, darling ♥
Sedan blev det då lite ölspel bl.a innan vi drog vidare mot Stråket (heter det så??) där största delen av kvällen spenderades innan efterfesten tog vid. 

Lite bilderr:



Jag hittade en Sleipner att rida på på väg hem från schtan i Lördags:



Igår, söndag, blev lite av en slappardag med film och pizza inan jag hoppade på bussen mot Umeå igen. Klockan var då ca 15.45, och tack vare en försening var jag inte i Umeå förrän 22.50. 7 timmar på buss var helt lovely...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0