Idag, Torsdag

Idag har vi varit ute heela långa dagen! Ja, förutom den ganska långa stunden vi var och handlade vill säga... VARFÖR åker jag alltid på Coop när jag vet att jag får beslutsångest över varenda liten vara? "Ska jag ta hallon eller jordgubbskräm? Pepsodent eller Colgate? Daimstrut eller Magnum??"  Jag blir bara lite grann galen på mej själv. 

Orsaken till vårat "stadsbesök" var faktist inte Coop, utan en av mina systrar. Jag har ringt henne ungeför nonstop sedan i morse då jag kände att idag var en bra dag att bjuda in sej själv på middag där, men hon svarade inte... inte hennes sambo heller!? "Whaaaat", tänkte jag och fortsatte ringa såklart. TIlls efter lillans lunchlur, då åkte vi dit istället. (vaddå efterhängsen)
Det var låst och ingen öppnade så då åkte jag och handlade istället, jag får helt enkelt ta och bjuda in mej själv någon annan dag. 



Två små trollungar väntar på Godnatt-saga. I alla fall en av dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0