Punkt

Inatt lånade jag grannens buick för att åka och handla lite nutella som tydligen tagit slut. Med tanke på glidarhastiheten jag höll tog det tämligen kort tid att komma till Nattöppet, och när jag öppnar bagageluckan för att hämta börsen (?) kliver det ut en jättestor älg ur bagagen. "Skumt", tänker jag och fortsätter letandet efter börsen.
Väl inne möter jag min forne granne Wiktoria som halsar vin ur en vindunk brevid Mikael Persbrandt. Hur naturligt som helst!!

Tyvärr var det en dröm, annars hade jag lätt frågat om han ville ha en (coca) cola. 

Kommentarer
Postat av: Wickan

Hahahaha, kunglig dröm! Vad trevligt att ha partat tillsammans med micke!:) gillar dock att din hjärna är inställd på nutella till och med när du sover, vi är synkade på det sättet:)

2012-07-26 @ 00:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0