Så otroligt skönt!!

Jag är alldeles nyss hemkommen från första motionsrundan på lääänge! Har ju varit jätte krasslig i halsen ett tag och har inte velat springa pga det, men idag kände jag mej 99% kry. Tanken var den att bara gå en lång powerwalk för att "komma igång lite", men efter ca 10 minuter kände jag bara att hela kroppen ville SPRINGA! Det är ju inte varje dag det händer, så jag beslöt mej helt enkelt för att lyssna på den. Kroppen, altså. 
Och sprang, det gjorde jag. Hela vägen förutom dom tre sista lyktstolparna i uppförsbacken och var med andra ord väldigt, väldigt nära mitt delmål jag satt upp till slutet på augusti - Att springa HELA vägen! 

Tänka sej att lite vila skulle göra sån skillnad. Tydligen är jag en sån där som vilar sej i form. Passar mej utmärkt ;)

Yatzy var såklart med! Bjuder på en gammal bild nedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0