Wonderbart



Åh, vad jag älskar solen och värmen! 
Idag har lillan badat med grannarna i "lillpoolen" och vi tog ut kex och saft att götta oss med. Efter ett tag börjar jag lägga märke till att onga springer med en väldigt fart från poolen, till oss och till poolen igen samtidigt som kexen frösvinner spålöst! Eller ja, kanske inte riktigt spårlöst, för dom ligger nog fortfarande i detta nu och gäser där i badvattnet...

I helgen vankas det som sagt Lycksele badpark/djurpark och jag hoppas verkligen vädret fortsätter i samma stil. Jag har även varit och köpt oss ett parasoll, en kylväska och en badring samt baddjur åt lilan. Djuret döpte vi till Josef. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0