Det taaaar sej

Tjoho, idag tog Yatzy nytt springrecord igen! Så härligt när man känner att det går frammåt. Mitt mål är att orka springa heeela vägen (ja, uppför "djävulsbacken" också) innan juli månad är över. Det borde inte vara helt omöjligt... I vinter har jag tänkt införskaffa mej ett par längdskidor tror jag.

 

Jo, Lillan sov inget idag. Det var alltför roligt där borta hos Timmys kompis tydligen, men hon BEHÖVER verkligen som lur mitt på dagen vilket resulterade i att vi var överens om väldigt lite sisådär två timmar innan läggdags till att hon faktikst låg i sängen och insåg att hon var väldigt trött. Såna gånger är det väldigt tur att hon typ är sötast i världen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0