Intresseklubben antecknar febrilt

När jag var och handlade sist haffade jag åt mej den finaste/sötaste diskborse jag någonsin sett. Vanliga svensson diskborstar (haha) har man ju helst gärna inte "framme" då dom känns ganska grows, men denna ställde jag direkt upp på diskbänken där den fortfarande står kvar. I blomm å allt. 




På tal om något helt annat så blir jag nästan rörd när jag tänker på hur förnuftig våran lilla tjeja kan vara ibland... idag när jag hämtat henne från dagis (och efter hon satt blommorna och stenarna hon plockat utanför i vatten) så sa hon "Mamma, Luna jätte tlött", plockade på sej sina tre tuttar och gick och lade sej i sängen. Efter jag och lillebror fått oss varsin godnatt-puss sa hon "Natt natt" och sedan dröjde det inte många minuter innan hon sov gott. 
Att hon var jätte-tlött hade hon ju helt rätt i =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0