Midsommarfirande på G

Vi befinner oss just nu i Timmys barndomslya
och skall efter en delikat middag åter bege oss ut på vägarna och mot slutdestinationen - Diana och Thomas VIP-stuga. Jag hoppas verkligen att den varma och stora solen vi beställt hinner komma fram lagom till fredag, för jag måste säga att just nu ser dom mörka molnen inte värst midsommar-dans-inbjudande ut. Det skulle vara najs om badkläderna vi packat ner kom till användning också. 


Snart hoppas jag kunna berätta en stor och väldigt rolig nyhet också, bara lite småjusteringar som ska fixas först men jag är SÅÅÅÅ TAGGAD och skulle längta mej sjuk om det var möjligt. Som tur var är det inte det, annars skulle ja nog ligga i sjuksängen =)

Nåja, får se om något internet vill fungera där ute i buschen, om inte överlever jag nog i alla fall. Laterrrr

Kommentarer
Postat av: sandra

Ny blir jag grymt nyfiken på denna nyhet :) Vadvadvavadvavvavd? :D Ha en glad midsommar och hoppas också era badkläder kommer till användning! Kram

2012-06-20 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0