Ta ta ta taggad


Timmy är hos grannen, onga sover och jag har sträckläst en bok i snart 4 timmar. Ja däremellen har lillprins fått lite käk och lillan vaknade en snabbis när hon sökte en av sina 5 miljoner tuttar hon promt ska ha med i sängen.
Jag funderar starkt på att gå och lägga mej så att det blir imorgon någon gång!! Hejudamej vad jag längtar, men inte för att jag är värsta Lars Winnrebäck-fanset (vet knappt vad han har för låtar förutom den halvgamla med Miss Li. Just ja, ja skulle ju toklyssna på han i veckan... de glömde ja bort.) utan för att få en helg "off", dricka lite vin och umgås med bäst-folket =) 

Liiite trist känns de ju att åka iväg från min älskade lilla familj ett helt dygn, fast lite skönt också på ett hörn. Eller två. 

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0