lÖrDaG

Sådärja, nu har jag gjort morgonens bloggkoll! Ni vet, kollat igenom dom där bloggarna som man absolut måste skrolla igenom utan att egentligen läsa någonting. Dom där "storbloggarna" skriver aldrig något vettigt tycker jag, men vänners och bekantas bloggar lusläser jag så noggrant att jag vet varenda liten detalj om deras liv. Ja, som dom skriver i alla fall. 

Lillan har fortfarande feber, men det verkar som att det börjar ge med sej nu då hon bara hade 38,4 innan lunch-luren. En klar förbättring!


Jag har också kommit på en utomordentligt bra inredningsdetalj som ska "fylla ut"  det framtida vardagsrummet lite, den behöver bara putsas en aning innan den får ta plats =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0