6 km my ass

Kolla vilket fint sällskap jag och lillfis fick med på våran morgonpromenad!


Jag blev inte alls ridsugen själv, näääeedå! Och jag tyckte inte alls det var orättvist att jag knuffade en barnvagn uppför djävulsbacken medans Hanna stog upp i fältsits och smackade på Zara, nääääedå!
Nu är det 4:e dagen i rad jag går back-sträckan, och om jag inte viste bättre skulle jag säga att den var längre än ynka 6 km... vad jag vet med säkerhet är att det börjar kännas av ordenligt i min stackars rumpa. Träningsvärken är ett faktum. Aj.



Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Har skrivit ett åsiktsinlägg om hästar på bloggen. Ämnet är ryttare som skyller på sina hästar efter dåliga presationer, samt ryttare som tror att det är fel på hästen så fort den ballar ur.. SKIRV din åsikt på detta så vore det tacksamt! :D



Retardriders.blogg.se



TACK!

2012-05-03 @ 18:29:48
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Linn

Hehe, jo, så vackra barn måste minsann ha fina gener (typ från sin mammas fyrmening, menar jag). :p Kram

2012-05-03 @ 22:11:12
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0