Det är VÅÅÅR, tammetusan



Man känner hur det liksom "spritter till" i kroppen när det börjar vara vår på riktigt, när gräset börjar grönska och blommorna blomma, och jag skulle mer än gärna vilja gå ut och vråla till ett riktigt vårskrik som Ronja helt obekymrat gör i Ronja Rövardotter. Tanken om vad grannarna skulle tro skulle nog dock förändra det där "obekymrat" till "bekymrat"... 

När lillan vaknar beger vi oss nog ut med lite fika tror jag, det är alldeles för fint väder för att sitta inne och murkna. Lillebror mår bara bra efter vårat besök på Barn 2 avd omän de finns en skvätt hosta kvar, men lite frisk luft mår han bara bra av ♥ (Det säger ju sej självt?)

Bort me snön!


"Om jag ber riktigt snällt, kan du sätta in en miljon till min mamma då?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0