Fin veh´re

Jag och lillprins begav oss ut på promenad i det finfina vädret nu på förmiddagen medans Timmy och lillan hängde ute på gården med grannarna, vars hund jag lånade. Tänka sej att det känns både roligare och enklare att promenera och springa när man har en hund brevid sej. Så, om jag ska komma i tipp-topp form innan sommaren 2025 måste vi ju skaffa hund, det är ju solklart! Undrar bara hur jag ska få Timmy i dom banorna också... hmm... tål att tänkas på...



När vi kom tillbaka blev det kläm-mackor till lunch, och jag måste säga att jag lyckdes ganska så bra med min! Mmmmmm....




Hoppas solen tittar fram igen ikväll, då tror jag bestämt jag beger mej ut på en prommis till! Hurt hurt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hjälp mig välja mellan vilket schabrak jag ska köpa. John whitaker eller schockemöhle? Inlägget hittar du här http://teamryttare.blogg.se/2012/may/schabrak.html# .

Tack på förhand!

2012-05-01 @ 16:43:49
URL: http://teamryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0