Flyt.

När jag steg upp med lillan i morse ser jag att deklarationerna fortfarande ligger på köksbänken, oinskickade, men sista anmälningsdag igår. "SATAN!!!", var såklart min första tanke, och nästa var att nu bannemej blir vi allt kvitt dom extra kronorna... (vem behöver extra pengar liksom?)
Jag ringer i alla fall till skatteverket och frågar hur vi ska gå till väga nu när han säger att anmälningstiden blivit uppskjuten till idag istället då det var telefonkaos igår. Jag skuttar till lite på ställe innan jag tackar för mej och lägger på luren. Lite flyt ska man ju ha ibland.
Vissa har tur med lotter medans andra har tur med vanligt papper. 

Kom ihåg att Deklarera, för sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0