Gourmet lunch



Njum njum, plättar med hallonsylt, grädde och jordnötssmöt, det är smaskens det! Jag kan nog inte tacka Linn och Cam tillräckligt som presenterade mina plättar för "Skippy" förra helgen, faktikst är jag lite förvånad att jag inte ens tänkt tanken tidigare... Nutella har väl alla provat gissar jag? Men tydligen ska det vara ännu ÄNNU godare om man blandar de två (nutella och jordnötssmör) så det ska absolut införskaffas och prövas. Och Timmy har fel som säger att mina plättar passar bättre som efterrätt, så det så!

Lillan däremot föredrar sina plättar "torra", dvs utan vare sej sylt eller grädde. Det varierar iof från gång till gång, men idag skulle hon minsann inte ha något till! Ja, det har hon då inte fått från mej i alla fall. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0