Mera sol, tack



Klockan var alldeles för mycket
när jag kom hem från stallet ikväll, det är det enda som är felet med ljusa kvällar/nätter. Det och att Lillan tror det är morgon kl 04.00. 
Ridningen idag gick galant! Red Ayla på banan och till en början kändes hon nästan oren i volterna, men när jag red fram henne ordentligt och inte sölade =) så gick hon som en klocka. Jag tänkte att jag skulle rida lite dressyrprogram så jag försökte rota fram dom få program jag kan (kunde) vilket är (var) Lätt C:2, Lätt B:2 och lätt B:3.
Och nej, jag kommer inte ihåg ett enda helt program längre så det blev en mix av allihopa tror jag, men det blev bra det med och jag blev hur sugen som helst på att ställa upp i en dressyrtävling. Det var inte igår kan jag lova!


Vi tar ett hopp tillbaka. Efter midagen idag gick hela våran lilla familj ut en sväng på baksidan så lillan skulle få åka lite skateboard, vilket hon tycker är superkul! Timmy är inte sen att uppmuntra förståss ;)

sitta går bra det med



God natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0