Gangsters

Jag råkade somna med lillan i sängen efter jag läst "Petter och hans fyra getter" (jag lovar, jag kan vartenda ord utantill, och bilderna till) för henne och det var såååå härligt och behövligt! Ja, förutom den där lilla panikattacken jag fick när jag vaknade 20.50 och trodde jag sovit hela natten och missat ridningen vill säga =)
Det blev som sagt en ganska så sen ridtur och när jag lunkade hemmåt vid 22.40 ringde jag min käre syster bara för att ha något att göra

Syster: (visknades) Hallå...
Jag: (också viskandes?) Ligger du och sover?
Syster: Aa, har gått och lagt mej. Va gö du?
Jag: Jag är på väg hem från stallet, tänkte bara höra vad du gjorde.
Syster: Är du mörkrädd?
Jag: Ehh..... vet du Ida, det är inte så jätte mörkt ute nu...

Haha, hon är alltbra rolig hon, min syster♥ Okej om det varit mitt i bäcksvarta vintern, men nu i sommartider är det ju ganska ljust dygnet runt. Fast man vet ju aldrig vad det är för gangsters ute här i Flurkis om nätterna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0