wierd

För att underlätta lillans framtida morgonar måste vi verkligen ta och köpa en till mörkläggningsgardin i sovrummet för hon verkade tro att jag drog ett aprilskämt när jag sa att hon skulle gå och lägga sej igen kl 03.56 i morse!!

-Mamma, om!, säger hon bestämt samtidigt som hon drar av mej täcket.
-Nej Luna. Det är natt, alla sover. Gå och lägg dej igen...
-Mamma, OM! Luna se Bippi. (Hör och häpna... Pippi!)
-Nej gumman, inte nu. Pippi sover också. Kom å lägg dej. 

Aaa, så höll vi på ett tag innan hon la sej i sängen igen men det dröjde dryga timmen innan hon somnade om och då var även lillebror vaken. Yey.
Det är tur att man är två... =)



Annars då? Jag kollar runt på lite stugpriser i Lycksele då vi och några till gangsters (Jimmie, Karin, Elmer och Emil, Sandra, Elis) ska dra dit en helg i sommar för bad och djurpark. Konstigt nog så hittar jag inget formulär där man ansöker om vilket väder man önskar, men jag får väl kolla vidare... det kan väl inte vara så värst dyrt tycker man?

Kommentarer
Postat av: hanna

vi ska oxå till lycksele i sommar!!=)

2012-05-21 @ 09:52:33
URL: http://hannasrosa.blogg.se/
Postat av: sandra

Vilken snygging :)

2012-05-21 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0