Halloween




Efter några om och men så blev det utgång för mamman Moa på inte mindre än Scharinska med halloween tema, tjohoo!
Efter middagen begav jag mej till Linnea där vi påbörjade våran förvandling till docka och efter lite latex, lösögonfransar och ganska så mycket smink tycker jag att vi lyckades ganksa bra =) 

Jag fick många komplimanger för min sminkning och jag skulle komma att orsaka en och annan mardröm också, så trevligt!

Efter stängning så promenerade vi hem till Linnea där vi gjorde -hör och häpna- KORVSTROGANOFF med makaroner. Haha, inte riktigt vad man har i åtanke efter en krogkväll men det var gött det med =) 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja fy tusan oxå!D gjorde du bra! Snygga lockar oxå ;)

Svar: aaa lockarna ser ut att vara proffsgjorda ;)
Moa Bergström

2012-11-05 @ 10:17:26
Postat av: Retard Riders- Martina

Shit vad häftiga sminkningar :)!

Svar: tack =)
Moa Bergström

2012-11-05 @ 13:50:48
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0