Klyftigaste hunden

Ikväll har jag tränat lite med Flippfloppen, lite enkla grundgrejer för att få lite bättre flyt och det gick himlarns bra! Jag ska försöka lägga på lite mera störningsmoment och stadsträning från och med nu känner jag...


I alla fall. Vi leker ju och kampar med jämna mellanrum när vi tränar, och när jag kastade en boll i vardagsrummet så gick han och släppte den i Lunas lilla kärra, bara sådär? Jag hade ju klickern i handen så jag var snabb och klickade när han släppte ner den och han kom glatt för sin belöning. 

Jag gav honom bollen igen och väntade lite, och vist gick han och släppte den i kärran igen, haha! Duktiga vovven! Jag ser framför mej hur vi i framtiden inte behöver plocka upp någonting från golvet, det tar städhunden Flip hand om. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0