Öööööhhhhh...........

När kommer man att lära sej att INTE vara vaken till 00.30 när man ska upp före tuppen (iaf upp med barnen) morgonen efter!!? Har det något om ålder eller mognadsgräns att göra, för isåfall vill jag spola fram bandet lite, tack...
En lätt IQ-befriad, klubad säl tror jag är en ganska rättvis jämförelse. 


Karl´n i huset begav sej mot jobbet ca 9.30 i morse för att håva in storkosan så vi ringde hit Åke och Håkan så onga fick leka (läs: bråka) av sej lite, sedan bjöd vi på gourmetlunch (parisare) och strax färefter somnade lillan helt utslagen i sängen ♥ 
Jag och lillprins har passat på att ETM (egen-tids-mysa) lite när hon somnat

 


Tyvärr har vi ingen helkroppspegel, men jag kan ju beskriva dagens outfit: -harkel-
*Grön militär-tröja
*Svarta strumpbyxor
*Svarta knästrumpor
*Tjock-sockar

Varmt o skönnt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0