Göra egen barnmat?

 
Igår efter lunch passade jag på att göra egen mat åt lilleman, tänkte att "Här ska vi minsann spara en hel drös med peninga", och satte igång!

7 burkar med spagetti och köttfärsås (med broccoli i) blev det, och jag kände mej sådär lagom stolt med mej själv när jag såg dom stå där, uppradade! 



Till middag värmde vi en av burkarna, och gissa vad? HAN VILLE INTE ÄTA! Den lilla skitongen fick världens hurrv efter första tuggan och ville absolut inte ha mera. Så otacksamt....





Kommentarer
Postat av: denice

Är nog en vanesak tror du inte det?? :)

Svar: kanske. han är fortfarande otacksam ;)
Moa Bergström

2012-10-16 @ 09:36:21
Postat av: denice

Ja fy se ungommen idag!!;)

Svar: annat var det tiden vi var unga!
Moa Bergström

2012-10-16 @ 11:40:53
Postat av: denice

Man åt he som sto på borde...annars fick man sitta tills de va slut eller lägg se hungri. Man visst ju aldri när man kunn få mat igen;)

Svar: jamen precis! det är så jag ska göra, tack för tipsen ;)
Moa Bergström

2012-10-16 @ 16:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0