Liten bildbomb

I helgen har vi haft finbesök i form av Mli, Krister och lilla Vanessa! När jag berättade för lillan i lördags att dom skulle komma sa hon:
"Jaha. Jag gillar Krister", haha.

Vi har i alla fall haft en väldigt treflig helg enligt mitt tycke. När dom kom i lördags begav jag och Mli oss ut till åkern där jag och Flip fick leka modeller en stund innan gourmetmiddagen bestående av friterad kyckling och lök, ris och mango chutney dukades upp. Njum njum!
På kvällen gick grabbarna och spelade biljard medans jag och Mli donade med en ny header till bloggen av dom nytagna bilderna och saker jag själv knåpat ihop. Jag blev mycket nöjd och Mli ska ha cred för att ha gjort allt jobb med ett stort frågetecken brevid sej (dvs jag).
 

 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder och söt hund :)

Svar: tack så mkt! jo, vist ä han =)
Moa Bergström

2012-10-22 @ 12:17:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0