Mördare

JAG HAR tagit död på en spindel ikväll...Jag stog helt oskyldig och ovetandes och målade på "projektet" när den plötsligt rundar hörnet och attakerar mej från sidan. Med andan i halsen ställer jag mej raskt upp och backar några steg och kan med lätthet räkna alla dom äckliga benen medans jag står (vilket klart och tydligt säger att den är waay to big, tycker mej även skymtat några vassa huggtänder men är ej helt säker), haffar närmaste greppbar sak som passande nog råkar vara en stor "kloss" och kastar mot den (det?). 

"Träffade jag? Dog den?", tänker jag.  Fan också, jag måste vända på klossen och kolla... jag petar klossen åt sidan med skon och ser den ligga mosad mot golvet. Pjuh, uppdraget slutfört!



Till något mycket trevligare så har vi varit hos Emil, Sandra och Elis ikväll och firat Emil som fyllt år. Det bjöds på mycket gott, bla pannkakastårta som man bara läst om i Pettson och Findus och aldrig riktigt kommit sej för att göra. Hädanefter kommer jag att komma mej för att göra det för det var gooott! =) 
Våran present var lite försenad och kommer nog imorgon eller så, men han fick ett egengjort kort i alla fulla fall. 



Självaste födelsedagsbarnet med son och finaste Luna 


Timmy är ledig imorrn så jag ska nog argumentera mej till en sovmorgon tror jag... aa, så får det bli. Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0