Tiden rusar

Happ, måndag igen då och man står som vanligt som ett frågetecken och undrar vars helgen tog vägen? Faster Ramona och Olle har hälsat på oss i helgen och vi började diskutera vad Olle "blir" till barnen, det tog oss  pinsamt lång tid innan vi kom fram till att dom ju är kusiner! Haha, ja... 


I fredags kom även Bea och hennes 2 yngsta förbi och stannade tills det vankades sovtime. Jag hade handlat hem tre pumpor som vi pimpade så fint och ställde ut på bron, det blev mycket vackert. 





I lördags åkte jag och Raabi (Ra-mona) och badade med lillan, och jag fick bekräftat att hon är ett litet vilddjur i vattnet (och typ...överallt). Hon hällde en hel hink vatten på en helt random pappa bland annat, jag bet mej i tungan och ursäktade dottern min. I hemlighet smider jag planer på hur jag ska hämnas på henne när hon blir äldre. Mohahahhahhaha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0