Understället på!

Idag var det hundträning i stan i vanlig ordning, och Flippflopp var jätteduktig ♥ Det tränades bla kontakt, inkallning, gå fint i koppel och hundmöten. Han tycker att andra "ekipage" är liiite för roliga, så övningen där vi skulle gå mot varandra, sätta ned hundarna och hälsa (inte hundarna, bara vi) är jättebra. Jag tror vi får pallra oss in till centrum snart för lite miljöträning också.


Igår introducerade jag förresten targetsticken för honom och han fattade galoppen direkt, som han gör med det mesta. Han är så sjuukt rolig att träna, och jag vill bara att han ska växa klart så vi kan börja träna PÅ RIKTIGT =) Det kliar i fingrarna på mej när jag ser olika kursstarter i agility, rallylydnad och freestyle, wihoooo!
Nåja, tids nog...



Kvällens outfit: Lumpentröja, långkalsongen och tjocksockar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0