Insperation

Åh, jag har just kollat på diverse tårtdekorationer på Google, och SATAN vad folk är duktiga altså!! Insperation till tusen har jag fått och jag känner mej råtaggad för dopet på lördag, förhoppningsvis kommer mina tårtor att gå äta omän dom förmodligen inte blir riktigt lika snygga som proffsen på internet. Hehe. Chokladbotten med hallonmousse och mjölkchokladmousse låter väl inte fy skam, eller?  =) Det vattnas i munnen här borta i alla fall...


Min stackars blogg har fått noll uppmärksamhet i några dagar, men jag har helt enkelt glömt bort den i kaoset här hemma med 2 febriga barn, hundträningar, dop, målning och allt vad det nu är, men några bilder från lördagen tänker jag bjuda på innan den glöms bort igen. 
Enjoy.


2 av mina finaste systrar ♥


Vi är fina






Maya gör charader:


Ida fattar nada:



:
 




 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha!!Snygga bilder ;)

2012-09-25 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0