Lydnadstävling


Idag har jag och Flip varit och spanat in Lydnadstävlingen som var på Ön, och OJ vad jag blir tävlingssugen! Min kusins flickvän var med och tävlade, och förutom läggandet (som inte riktigt gick som planerat =)) så tycker jag att det gick bra för dom.

Hann inte se prisutdelningen då Timmy ville åka iväg senast 14.00 på grabbkväll, men det gör inget, det var ju ändå mest för Flips skull vi åkte dit. 

Vi tränade lite kontaktövningar och passivitet och det gick verkligen superbra! Han bryr sej väldigt lite om dom andra hundarna och kunde istället bry sej mera om vad jag hade att erbjuda =) Självklart hade jag med mej en go snask-blandning i form av skinka, köttbulla och "tråkig" Frolic och kamptrasa+boll, såklart. 



Kusinflickvännen Chaloth med rastaflätan Kolgrim






Trött kille på väg hem♥ Det tar på krafterna att vara bäst






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0