Måndag och hundträning

Då var denna måndags-gratisträning över, och det gick hyffsat idag. I början var han vääldigt fokuserad på dom andra hundarna med det släppte mer och mer och "slutminglet" gick riktigt bra! Kul att man märker lite skillnad. 

Efter "träffen" åkte vi och hälsade på Linnea, hennes roomie har nämligen fått hem (nåja, köpt hem) en helt bedårande Berner sennen valp så hon och Flippen fick röja runt lite innan jag begav mej hemmåt. 
Behöver jag säga att han däckade ungefär direkt innan för dörren när vi kom hem ♥

Jag och FlippFlopp. Hur smickrande bild som helst ju!


Flippen och Turid


Tog massor av kort. Dom flesta av denna kvalité. 


Irma och Linnea



Imorgon är det första valpkurs-träffen, så med andra ord börjar allvaret imorgon, hehe. Nejmen det ska bli intressant att se vad vi får ut av den kursen, har aldrig varit på valpkurs innan så jag vet inte vad jag ska förvänta mej? 
Jag kör på ingenting, då blir man inte besviken ;)
 

Kommentarer
Postat av: Charloth - Livet med Kärleken

Å vad kul med träning :) Vart tränar ni?

Svar: vi är på bräntberget. det är gratis lydnadsträning där varje måndag för medlemmar =) skitbra!
Moa Bergström

2012-09-04 @ 15:52:12
URL: http://sleepingangels.blogg.se
Postat av: Charloth - Livet med Kärleken

Å vad kul vilken klubb är det?

Svar: björkstaden
Moa Bergström

2012-09-04 @ 16:36:51
URL: http://sleepingangels.blogg.se
Postat av: Charloth - Livet med Kärleken

Där är ju jag medlem oxo :) Kanske ska komma för bi nån måndag och träna med er :) är så tråkigt att träna saker själv. brukar ni vara många?

Svar: men gör det! det brukar vara ganksa många hundar, iaf typ 15-20st, superbra!
Moa Bergström

2012-09-05 @ 11:02:48
URL: http://sleepingangels.blogg.se
Postat av: Charloth - Livet med Kärleken

Det låter ju toppen! Ska bara få jimmy att köra ig dit ;P

2012-09-06 @ 11:34:34
URL: http://sleepingangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0