Morgonpyssel

Det är allt bra tur att jag har lilla Flip som väcker mej om mornarna, annars hade jag ju kunnat sova mycket längre. Ve och skam!!

Aja, när jag lix var vaken så kändes det onödigt att gå och lägga mej igen när jag ändå var så pass pigg, så jag har skruvat upp början på fotoväggen i hallen, men det ska upp måååånga fler bilder! Jag tänker att både väggen närmast, över dörren och väggen bortanför dörren ska kläs i ramar. Jag kommer att måsta köpa fler ramar...



Flippflopp fick förresten ett märgben att gnaga på en stund igår, inte länge alls, men det störde hans lilla mage ordentligt och jag fick torka sprutbajs tre omgånger på mitt nyskuyrade golv, det var mindre trevligt. Får försöka vänja honom mera succesivt. 
Nej, nu ska min hunter levlas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0