Nåååååh!

Nåååh! For iväg och skulle köpa mera färg då det snart är slut. Igen. Men såklart var det slut på Beijer också, och mera kommer inte förrän på fredag. NÄSTA fredan... suck.

Sånt här är väldigt jobbigt för mej då jag är en sån som vill ha saker gjorda helst igår om jag kommer på något, men nu måste jag altså vänta till NÄSTA fredag innan jag kan fortsätta med målningen. Som tur var hade vi rätt borr och rätt skruv hemma så jag började skruva ihop skiten istället.

Hittils har jag gjort 18 stycken "lådor", och måånga fler ska det bli, men nu tog skruven slut också
-mutter och morr-.
Någon som lyckats lista ut vad det ska bli än? (Ni som jag berättat för får inte gissa ;))


Moa in action




Ja, dom ska altså INTE stå i gästrummet. Inte länge till, i alla fall. Bara så att dom inte är i vägen. 



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Nån slags hylla ?? :)

Svar: haha RÄTT =) någon slags hylla ska det bli!
Moa Bergström

2012-09-06 @ 19:51:36
Postat av: Mli

hyllor att sätta i takehöjd längs me typ hela väggen?

Svar: njaaae... inte riktigt =)
Moa Bergström

2012-09-06 @ 22:24:56
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Linn

En massiv bokhylla till ditt stora hemmabibliotek? Så att du kan bjuda in folk till salongen och känna dig kultiverad när det luktar gamla böcker där inne. ;)

Svar: hehe ja du är nog närmast hittils i alla fall =)
Moa Bergström

2012-09-06 @ 22:29:04
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Ida

du berättade aldrig det var jag som gissade rätt direkt ;) hehe

2012-09-07 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0